3×
Kvalifiserte leads
flere på 4 måneder
Bygg og anlegg • Østlandet • 7 uker inkl. foto og film
Teknisk SEO, bransjesider og smart leadshåndtering fylte kalenderen i høysesongen.
Østlandet Brønnboring konkurrerer om store anbud og privatkunder i hele regionen. Vi bygget en robust presentasjon av referanseprosjekter, sørget for at teknisk data ble forståelig, og implementerte scoring som prioriterer riktige forespørsler.
3×
Kvalifiserte leads
flere på 4 måneder
-55%
Time-to-quote
tid brukt på å sende tilbud
100/100
Indeks-score
på teknisk SEO (Lighthouse)
Borerigg i arbeid for Østlandet Brønnboring
Case insight
Selskapet hadde mange solide referanser, men ingen måte å kommunisere dem på uten PDF-er. I tillegg gikk henvendelser tapt fordi skjemaet ikke ga nok kontekst til selgerne.
Case insight
Vi laget en komponent for prosjektkort hvor bilder, geografi, grunnforhold og leveranse beskrives likt. Kortene kan filtreres etter behov og brukes i tilbud. Samtidig implementerte vi HubSpot med scoring basert på boretype, budsjett og tidsrom.
Case insight
Med en tydelig digital identitet fremstår Østlandet Brønnboring som den trygge aktøren i et konservativt marked. Selgerne slipper å ringe for mer informasjon, og kundene får svar raskere.
Kundetilbakemelding
"Vi hadde behov for flere, bedre kvalifiserte leads i byggeperiodene. Den nye løsningen fra Moderna Media har gitt oss tre ganger flere forespørsler og bedre struktur på salgsprosessen."
Hva vi leverte
Filterbar oversikt over referanser som også fungerer som salgsmateriell.
Automatisert prioritering og varsler i HubSpot.
Dokumenterer prosesser og skaper tillit i tilbudsfasen.